Snart fredag jippi

Nu var det ett tag sen jag bloggade. Får skylla på att jag är så fruktansvärt lat och trött. Måste bero på kylan, kan inte tänka mig nått annat haha. Kan ju börja med att skriva att chipsen jag åt i Söndags Sourcreme&bearnaise var de äckligaste chips jag någonsin ätit. På en skala till 5 blir det 1. Ni som läser kanske tycker de är goda och så men jag fick snabbt kuta till köket och hämta mina underbara ostbågar aaaa. Tur man hade garderat sig hehe.

I onsdags hade jag igentagning på boken "lek äger rum" Var inte på förra på grynd av psykbryt. Det gick kanonbra och jag har nog aldrig öppnat käften så mycket som då. Tjo hoo det tar sig. Att det ska behöva ta så lång tid. Nästan 2 år haha. Bättre sent än aldrig. Har nog insett att jag inte är så korkat som jag tror. Jaja

Gruppen har suttit den här veckan med gårdsprojektet. Hmm ska bli skönt när det är klart. Mellan pluggandet har det förekommit en del lajande och skämtande. Innan vi slutade tittade vi på lite roliga klipp på youtube. Garva nästan ihjäl mig. Skratta rått och högt moahaha. Men klippet nedan är så kul. Haha pingvinen påminner om mig för jag är nästan alltid speedad haha. Kolla själva får ni se

Over and Out


Kommentarer
Postat av: Mia

Hehe tyckte du att de var äckliga? Jag tyckte att de var helt okej :)

2009-10-15 @ 20:45:50
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: Paola

Haha det låter ju som att blandningen skulle kunna funka.. måste provsmaka!

2009-10-22 @ 09:52:29
URL: http://metrobloggen.se/boliviana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0