Hysteri

Idag var det halva priset på lego i leksaksaffären vid Mediamarkt. Vet inte hur man skriver namnet så jag skiter i det. Snacka om hysteri. När jag och barnen kom vid 09.45 var det redan jättelång kö. Och där inne ska vi inte prata om. Folk blir ju fan helt hysteriska så fort det är lite rea (även jag) rev och slet och struntar fullkomligt i om någon får en kartong i huvet med mera. Fan jag blev så irriterad när en äldre man bryskt knuffade undan Tuva för att komma åt en kartong. Herregud hon är ju bara ett litet barn. Hade jag haft barnvakt hade de inte fått följa med men nu var det som det var. Köpte några små legogrejer till Olle (julklapp) Bland annat stora polisstationen med bilar och allt till. Sjukt billigt ju. 574 kronor, har kostat det dubbla. Tjo hoo... Fick stå ca en timme för att komma till kassan. Mindre kul. Bara för att ungarna var så duktiga så fick de välja varsin sak därinne. Olle valde en liten legobil, Vad annars och Tuva en prinsess telefon med telefonsvarare hehe.


Vilken fjuttig kartong hmm  inte den vi köpte hehe


Träffade Karin en snabbis på stan efter. Fika eller rättare sagt jag och ungarna käka och Karin fika. Mucho trevligt. Mumin trollen gixk förbi och bjöd på godis. Undrar va de gjorde där haha. Tuva blev lite fundersam men vinkade i alla fall. Väl hemma blev det lite legobyggande och de ungarna fick även se lite film. Jag avnjöt en stark kaffe aaaa. Nä nu är det snart tv dags tjo hoo...

BTW det gick kanon bra hos doktorn i går. Olle gjorde allergi test mot katt och två sorters mögel. Och svaret blev negativt. Han tål katt tjo hoo igen... Fan då böev det ingen ödla ju aaa. Annat som är bra är att han har slutat harkla sig. Doktorn trodde det var en mognads grej. Hoppas bara att det håller i sig.

Nä nu drar jag.
Avslutar med Eclipse logan somär den tredje filmen av The twilight saga. Den kommer på bio i juni 2010. Den är såå fin





OVER AND OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0