Ensamvargen.....

Ännu en trist dag till snart till ända. Skönt..... med stort S. Har faktiskt insett en sak idag. Jag är inte bäst fan också haha nä vars men många gånger när jag sagt något så säger folk att "nä så kan man inte göra" men ändå dagen efter så gör de precis så som jag sagt eller så säger de att de diskuterat det. Då undrar jag: lyssnar inte människor med flit för att mina idéer inte ska vara med eller är det bara för att de egentligen är skit. Har inte gjort ett handtag idag med vårt modellbyggande så jag funderar starkt på att göra om allt nästa år med ny grupp. Man märker att vår grupp i skolan är uppdelad i två läger. Surbullen Jenny mot övriga fyra och vet ni vad. jag bryr mig inte. Förut var det ett ramaskri för att gruppen var uppdelad. Men faktiskt jag börjar visa mitt rätta jag. Jag är inte sprallig ( det är bara en mur ), jag är tyst, butter och ensamvarg så det gör mig inte ett skit att jag är ensam i skolan. Jag är bara där för plugg, mina sanna vänner finns på utsidan. Nog om detta.... NU är jag glad för nu ska jag dricka kaffe. Tjo flöjt och OVER AND OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0