En till lista

Återigen hittade jag en skojig lista på en blogg. Norpar och fyller i mina svar istället. Himla skoj haha

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Leggings, svart tunika, stövlar, skinnjacka
Vad använder du just nu för skor: Inga. Stövlar som gäller nu
Favoritfärg på kläder: Svart

Senaste person som
Sov i din säng:
Älsklingen
Du pratade med: Linus
Du delade en drink med: ja du måste tänka, hmm troligtvis ingen, är så ego
Du gick på bio med: Linus, Olle och Tuva
Du gick på stan med: Tjejerna på skolan
Skällde på dig: Haha ingen skäller på mig, jag bits

Senaste
Låt du hörde:
Rosa med Kalamarka
Film du såg: Twilight
Mat du åt: Pannkakor
Kram: Karin
Puss: Tuva
Fest: Sussis kräftskiva för 2 veckor sedan
Känslan: Kan jag ju inte skriva här haha
Ilska: typ hela tiden
Resa: Turkiet
Glädje: När jag äntligen fick börja på 4:e boken "så länge vi båda andas"
Dröm: Kan jag inte heller skriva här haha
Boken du läste: Ljudet av ditt hjärta
Personen du träffade: Linus
Personen du pratade i telefon med: Mamma
Personen du fick sms av: Karin
Gången du åt en 7-eleven korv: 30 sep i Stockholm
Gången du var utomhus: Nyss
Gången du sov: Sover lite hela tiden hehe
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I söndags
Saken du köpte:
leggings

Om dig

Namn: Jenny
Ålder: 27
Smeknamn: Har inget, men förut Loca
Syskon: 3 systrar
Sysselsättning: Pluggar till lärare/förskolelärare, Dansar boliviansk folkdans, umgås med vänner
Bra egenskaper: omtänksam, rolig, stresstålig
Dåliga egenskaper: Mycket dåligt självförtroende, Fast det kan man inte tro.
Linje/klass: utomhuspedagogik, Linköpings universitet
Hårfärg: Svart underhår och råttfärgat över haha
Ögonfärg: blå/gröna
Skostorlek: 37


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0