091017

Såg precis i tidningen att Lord of the dance kommer till De Geer hallen i Januari. Skrek rakt ut hmm eller nästan. De är ju så grymt bra och jag bara måste gå. Men så kom jag ihåg att ingen jag känner tycker om dem. Själv går jag inte, så pinsamt. Ska försöka manipulera eller muta någon haha. Jaja nog om detta. Sitter vid datorn och väntar på att kidsen ska somna. Har varit ute och farit hela dan. Bland annat var vi hos deras farmor för  att JAG skulle laga Olles byxor. Vad händer, jo farmor som har rätt mycket att göra tar över för jag stod som en fågel holk och undra var tråden skulle någonstans. Senaste gången jag trädde en maskin och sydde var i 9:an. Kände mig som värsta sopan haha. Efter misslyckandet tröstköpte jag en jädrans massa chips och godis på maxi. Håller jag på så här så är jag nog lika rund och god som en julskinka. Fika med mamma och pappa och de fick äran att smaka mina kokostoppar jag bakade i går. Skönt att det finns gott som inte tar så lång tid att baka. Skulle tagit kort men de såg snarare ut som koltoppar så jag skippa. Jaja..... Nu är det snart filmdax och lite broderi. Kanske en liten kaffe på det också. Får se... det är jobbigt att ladda bryggaren. Nä nu drar jag. Nedan lite bilder från New Moon.....(bara 34 dagar kvar till premiären)

See u all

Over and Out



Huvudperson Bella Swan





Poster som skiftar hehehehe wow hoo





The Wolfpack.....





Jacob, Bella och Edward

Kommentarer
Postat av: Anette

Jag älskar dem oxå o hänger gärna på om det inte är för dyrt, tror nämligen inte att gubben här heller vill gå :)

Vi åkte förbi ett fint hus i Åby idag, men ingen bil hemma så.... :(

Kram Anette

2009-10-18 @ 14:01:03
Postat av: Kakan

hehe du är för härlig du :)

Kokostoppar sa du...kanske kan du ta patent på motsvarigheten i svart då hahaha

2009-10-18 @ 19:47:34
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0