19 Januari, då blir det röj..... med Lord of the dance

Så var det kirrat. Det blev Lord of the dance tjoo hooo. Mirja (min syster) och jag ska köpa en biljett till mamma i jullkapp. Roligare att göra något än att bara köpa någon tröja eller annat som hon bara lägger i en låda. Synd bara att biljetterna var så dyra. NU får vi blodpudding (billig mat) fram till jul hehe. 590 spänn för bövelen per biljett.

Annars har det varit lugnt idag. Hälsade på Christer (barnens farfar), tog några cacher, käka korv på maxi hehe som vanligt. Linus köpte jeans och jag fick en jättefin Björn Borg plånbok i skinn av honom. Snällt.... behövde en ny. Dans på eftermiddagen. Milena och Heidi lärde oss några nya Caporales steg (grymt fina) och de lärde oss även några steg till dansen saya afro. Haha den var fartfylld kan jag lova. Har lite ont i benen nu hehe.
Nu är det snart "ensamm mamma söker" så bye bye....................

Over and Out 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0