1000 ord... blir galen

Sliter mitt hår. Varför ska man skriva ett visst antal ord för att bli godkänd på en uppgift. Håller på att skriva klart planeringen från min VFU med utvärdering och allt och minimum är 1000 ord. Borde det inte vara innehållet som räknas. Nu känns det bara som att man förstör genom att ordbajsa. Blir fan i mig galen och dessutom så skulle man ha fotodokumenterat sin uppgift man gjorde. Står ingenting om det på pappret där VFU uppgiften står men tydligen hade han sagt det på introt (där jag inte var närvarande). Kunde han inte skickat ett jävla mail om det till alla då. Som tur är ska jag till praktiken i morgon och där ska jag radda upp ungarna och be en pedagog ta när  jag och håller i kartan och när ungarna hittar väskan med frukt. Blir som sagt galen. Har inte tid med fånerier.

BTW idag på en föreläsning om ledarskap så skulle vi välja ut ett djur som stämde in på oss själva. Man fick inte ta två vilket var synd för då hade jag valt apa haha men nu valde jag sengångare. De flesta har väl någon gång sett Ice Age. Jag är lite som sengångare Sid. Alltid frusen, liten galen men har ändå ett stort hjärta. Haha Det avr allt för mig idag.

Tjo flöjt / Over and out

Kommentarer
Postat av: Mia

Hehe du är ju för söt :) På tal om Sid... Vi har en föreläsare på nuvarande kursen som pratar precis som Sid. Skitroligt, haha. Lite svårt att hålla sig för skratt.

2009-10-29 @ 22:13:44
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: Kakan

Hehehe sengångare ett oväntat val men kul!

2009-10-30 @ 19:25:15
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0