When you can live forever, what do you live for


Det känns lite konstigt. Nu är det helt plötsligt över. Pratar om New Moon filmen som jag o Karin såg i natt. Har verkligen väntat så länge och byggt upp förväntan och nu är den sedd. Utan att överdriva (jo lite) så fullkomligt älskade jag filmen. Så vackert filmad och så ångestladdad. Hela biosalongen satt och grina efter 3-4 minuter. Jag försökte verkligen att hålla tillbaka men en scen var så jobbig och då brast det. Haha Jenny grina med alla andra fjompor. Helt klart värt var det att vara svin trött idag.

 Karin: Nu är det 3:an Eclipse som gäller. Bara 221 dagar kvar. NU har nedräkningen börjat tjo hoo haha

Dagens favorit ord: Rövspringetomte.

Nä kaffe dags så nu säger jag hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0