Pessimist javisst

Fredag kväll, ser idol tjo ho vad skoj.... Finns ju inget annat på tv. Sliter av allt mitt hår snart. Alla filmer i hyllan har jag redan sett. Men vad kul. Nä nu ska jag försöka va lite positiv om det går. Går inte....

Sista dagen på VFU:n idag. Kommer verkligen sakna dem. Speciellt ÅSE. (jag vet att du läser) Känns lite fattigt att det bara varit 5 dagar. Känns som att man mest varit på besök än att ha praktik. Jajaja.

Olle har troligtvis vattkoppor. Fan vad kul. Känns som att barnen alltid är sjuka. Jag haaar verkligen inte tid att vara hemma och missa mer. Fattas väl bara att de åker på grissjukan också och börjar gå och böka i jorden. Nä fy, man ska inte skämta om sånt. Men vi har sån otur med allt. Sjukdomar, pengar ja ta mig fan allt.

Nä usch vilket trist inlägg. Händer inget kul i mitt liv. Nu ska jag sorge dricka en cola.

Ha en asbra idolkväll dååå

OVER and out från pessimisten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0