Känner mig lite fjuuusen

Trött i huvet, frusen och hungrig som en varg. Kan kvällen börja bättre när man har så mycket att plugga. Hatar den satans boken som jag typ aldrig kommer igenom. Varenda gång jag slagit upp första sidan så har ögonen fallit ihop. Men nu måste jag ta mig i kragen. Litteraturseminariet är på torsdag morgon och jag måste även hinna skriva reflektion. Tror jag ska vila 20 minuter så att jag verkligen orkar plåga mig hela natten. Förhoppnigsvis kommer pizzabudet mamma förbi också med lite uppmuntran (och pizza)

Tack och hej för mig....


Kommentarer
Postat av: Kakan

know the feeling...

men det ska väl vara så här...ta ut studenterna tills de är färdigutbildade.

I-landsproblem skriker mitt huvud nu och lilla pall( huvud) du har så rätt!

2009-11-03 @ 21:52:35
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0