Fars dag.....

Trött som f-n. Ska snart gå och sussa nanna. Barnen har gått upp 05.30 två dagar i sträck. Blir galen. Varken jag eller ungarna orkar med dagarna. De är gnälliga men gnälligast är jag. Är ett under att jag orka baka i går haha.
 Linus fick paket och tårta på sängen idag. Olle hade köpt hulken kalsonger haha och Tuva ett läderarmband. Pappa Linus blev mycket glad hahaha men gladast blev ungarna över tårtan. Förstår dem. Hur gott är det inte att börja dan med nam nam. Olle sa att han tyckte det skulle vara fars dag varje söndag. Vet inte riktigt om jag håller med hmm kanske för tårtan skull då haha.

Men nu drar jag. Lång dag i morgon....

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0