Trött på allt............

Trött och nyvaken. Det blev en liten sovmorgon till 06.15. Se det tar sig hehe. Förhoppningsvis vaknar de 06.30 i morgon haha. Drömma går ju. Är såå trött i allfall. Och inte blev det bättre efter mötet som jag var på i torsdags. Det skulle handla om Olle men isället så pratade vi bara om mig. Kände mig så påhoppad av Linus så till slut var jag tvungen att markera det där. I går på praktiken så kände jag mig så låg och trött. Kändes som att altt som jag byggt upp under året. raserades. Kanske är jag inte så glad och positiv eller stark som jag trott. Men i går var självförtroendet så lågt och jag bara kände att varför ska jag fortsätta med allt detta. Varför lever vissa så mycket i det förgångna och inte i nuet. Varför ska jag bli nedragen till botten gång på gång när det enda jag vill är att ta mig framåt. Vem vet. Kanske är det inte bara jag som har problem utan också de som drar mig tillbaka. Men nu är jag fan trött på att vara ledsen. Innerst inne är jag en glad person men det tror jag de allra flesta vet. Tjo flöjt..... Nä fan är inte glad så det där tjo flöjtet blev fel hehe.
Nu är det frulle dax för kidsen. Sen ska Olle och jag på fotboll igen. Får se hur det går den här gången. Därefter är det bara att förbereda sig inför uppvisningen ikväll. Ska göra mitt bästa men har ingen lust när jag känner som jag gör. Att jag är värdelös.( Vet att jag inte är det) Bara känner mig kass.
Fröhoppnigsvis är jag gladare nästa gång jag sitter här.

Over and Out




Kommentarer
Postat av: Anneli

De som inte kan sluta och leva i det förgångna kan leva någon annnanstans istället för att dra ner dig hela tiden. Du är bra som du är gumman och jag förstår att man inte kan vara stark om du hela tiden får negativ respons tillbaka. Hoppas att det går bra på dansvisningen, håller tummarna tyvärr kan jag inte komma. Kram

2009-05-09 @ 11:29:33
Postat av: Karin

Du kan! Du är bra! Du har möjligheter! Du har rätten att fortsätta framåt! Du tar och kommer ta rätt beslut, de kommer komma när det är dags! Du är en kämpe! Du är en glad prick! Du har rätt att känna alla känslor! Kram

2009-05-09 @ 22:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0