Sol

Det gillar jag skarpt men inte fan har man varit ute för det idag. Trodde jag skulle ligga och pressa sol hela dagen men icke. Var tvungen att åka till VFU:n och få andra pappret påskrivet också. Tog både den från studiehandledningen och den från utvecklingsplanen hehe. Bättre att vara garderad. Sen åkte jag raka vägen hem och skrev reflektionsdokumentet. Skapligt bra fast jag slängde ihop det på en kvart. Skickade det till vägledaren så nu har hon fått alla dokument. Skönt att den biten var avklarad. Sen in til stan och lämna allt i mentorns fack. Passade även på att träffa min älskling Anette i skolan. Hon hade rast så vi tjattra lite. Skoj för det var ett tag sen. Vi beställde likadana armband av en tjej som gör. Vi kommer bli sååååå fina. Därefter stan ensam. Tråkigt. Det enda jag fick med mig hem var Gilette rakhyvel och en mascara. Snacka om shopping. blaaaa
Men nu sitter jag här och förbereder mig för en lång kväll med läsning. Har igentagning på onsdag och jag har verkligen ingen lust att plöja igenom den tråkboken igen. Men men .

Nu är det Kaffe. Tills nästa gång.... simma lugnt


OVER AND OUT


Kommentarer
Postat av: Anette

Ja du gumman, det blev intensivt och kort MEN ack så underbart att få säga Hej en sväng :)

Japp, vi kommer bli finast i hela stan och vilka vänner sen ;))

Puss

2009-05-25 @ 22:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0