Så kom måndagen igen

Har inget direkt att skriva idag.  Jo just det. Mamma och syrran sitter på akuten. Hennes son har troligtvis brutit foten eller det vet dom väl inte riktigt förens de har röntgat. Nu har de i allafall varit där i ca 7 timmar. Ett akutfall gick före. Kul att sitta där med smärta så länge. Inte klokt ju. Han är ju bara 13 år. Stackarn...Förutom detta så är min katt helt hjärndöd. Skrämmer vettet ur en ibland. Hänger i altandörren när hon ska in. Såå gulligt men en smula läskigt när det sker på kvällen och man kanske är mitt i en spännande och otäck film. Då är det inte så kul när man hör en duns och sen ser ett kattnylle i fönstret. Usch........'Nu är det snart natti för mig. Lägga mig tidigt för jag sov så oroligt natten som var.
OVER AND OUT

Stirrande katt


Kommentarer
Postat av: kakan

hahahahahahahhahahaha världens roligaste bild tror jag! nä jag vet att det är det!

2009-05-04 @ 19:33:18
Postat av: carro

Hahah faan skulle ju skita på mig o se skräckfilm hos dig o katten började!! hehe skrattade högt när jag läste det.

Kram

2009-05-05 @ 13:34:29
URL: http://snuttungar.blogg.se/
Postat av: Anneli

Haha spännade värre att se en skräckfilm hos dig. Du får ordna en film kväll, jag kommer :)

Kram

2009-05-05 @ 19:03:41
Postat av: Jenny

Skräckfilmskväll hos mig snart hehe. Om ni vågar förstås

2009-05-05 @ 20:13:23
URL: http://sayajennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0