Ny bil och dans på lördag

Ja ha då är man ägare till ny bil. Den på kortet nedan. Fin men jag anser att det är sinnesjukt att köpa en sådan bil i dessa tider. Men men. Linus hobby hmmm. Han säger ju att jag har min dans hmm ok. Lite skillnad vaa. Min dans kostar typ 200 kronor per år. Vad är det mot en bil. Fattar inte hehe. Skitsamma......

Jag har dansuppvisning på lördag. Kom gärna och titta hehe. Inte för att jag är något att titta på men ändå hehe. ABF 18.00. Ligger vid Ica Strömmen på Kungsgatan. Be there....................hehehehe.

Nä men nu känner jag att det är gorvkornigt grus i ögonen. John Blund är nära. Gick upp 5 i morse. Började 6. Kändes som att jag var den enda i hela Åby som var vaken. Mörkt i alla husen. Usch. Hade pappas bil. Skämdes ihjäl. Hjulen har rostat fast så det gick bara att byta till sommardäck på ett av dem. Kul Ett sommardäck och tre vinterdäck. Nice.
Nä nu drar jag. Natti natti.....

Ahh nu höll jag på att glömma.
4 Juli Karneval i Valdemarsvik. Boka in detta datum i era agendor och så åker ni ner och hejar på oss när vi dansar.

OVER AND OUT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0