Lyckad dansuppvisning

I går hade jag dansuppvisning med 4 åringarna och den blev kanonlyckad. Den som var mest nervös var nog jag hehe. Röd som en tomat i fejjan. Nä men ärligt så hade jag trott att de inte skulle våga visa upp för sina kamrater. Man är ju ändå rätt så utsatt när alla verkligen tittar på en. Men men alla 4 dansade/hoppade så glatt runt i ringen med mig. Några av barnen är rätt så blyga och tillbakadragna annars så jag kände mig så stolt efteråt.... Ahhh mina barn hehe........
Bilden nedan visar lite av vad de skapat tillsammans med mig och hade på sig under uppvisningen. 1 fjäderband att ha kring vristen, 1 fjäderband till armen, en pinne och ett flätat band att ha i håret (satte fjädrar i senare)


Mne nu får jag snart besök av Syrran så jag måset gå och förbereda lite. Tjo flöjt........
OVER AND OUT

Kommentarer
Postat av: paola

du har så söta barn!! fina armband. nu har jag också skaffat mig en blogg ;) woho

2009-05-16 @ 11:37:26
URL: http://www.metrobloggen.se/boliviana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0