Karl-Oskar har blivit röd

idag kändes det tungt att gå till skolan. Visst var det kul att träffa de andra i gruppen men jag saknar vfu:n så himla mycket. Det kändes nästan som att man var en av dom. Jag tyckte att jag kom in i gemenskapen så himla bra. Igår var det min sista dag och vi hade lite kalas. Jag hade bakat mjölk och äggfria bullar som jag bjöd på. När vi satt där på mattan och saksa bulle så säger min vägledare att de har en liten present till mig som tack för att jag varit där. En burk med godis och ett grodkort. Så gulligt. Fick en klump i halsen. (Lättrörd) Så frågar hon om jag ser vad de är för godis men jag hade ju inte tittat. Burken var full med olika grodgodis. Haha fyndigt. Det är för att jag har haft med min tyggroda Karl-Oskar vid ett antal tillfällen och haft lite drama med barnen som hon köpte grodgodisar. Ahhh synd att jag inte tog med Karl-Oskar så barnen kunde sagt hej då till honom. Eller vadå hejdå. Jag kommer ju tillbaka 5 dagar i höst hehe. Längtar redan men men..............................Idag träffades i alla fall gruppen och vi förberedde inför uppföljningsseminariet som är nästa onsdag. Sen var Susanna och jag på handledning angående vårt B-paper. Ehhh och vi som trodde vi var typ färdiga. Ehh icke. Bara hem och sätta sig vid lilla datorn igen tjo ho. Till sist hade jag tema redovisning med Gunnar. Hade varit så nervös hela dagen. Förstår inte varför. Det var ju bara han och jag och det gick galant. Sen hade vi en pratstund efter om hur året varit och så. Jag fick beröm. Har svårt att ta sånt men det är väl bara att tacka och ta emot. usch. Han tyckte inte att jag skulle ha så dåligt själv förtroende. Egentligen har jag ju inte det. Bara i skolan. Hmm undrar varför. Nog om detta. Karl-Oskar har blivit röd haha och jag är äntligen av med min redovisning. Tjo flöjt....

Over and out....


Presenten som jag fick av barnen och pedagogerna på min vfu

Kommentarer
Postat av: Karin

Gud vilken rar present! så klart du blev rörd:) Jag skulle bölat som en gris haha. Och det är som Gunnar sa att du behöver verkligen ha dåligt självförtroende ( som om någon behöver det ), men det är ju inte alltid så lätt att intala sig det.

Men jag hejar på dig!

2009-05-20 @ 22:12:32
URL: http://lejonkaka.blogg.se/
Postat av: Mia

Klart du inte ska ha dåligt självförtroende gumman. Du är ju galant! =) Kram på dig och trevlig helg.

2009-05-21 @ 15:21:15
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0