Galen och trött

Shit ibland undrar jag varför jag alltid ska krångla till allt. Om två veckor ska jag ha en liten dansuppvisning med några barn. Indiandans hehe. Enkla scenkläder med fjädrar och armband ska fixas. De ska lära sig några steg med mera. Ibland undrar jag varför jag inte valde att bara sjunga 10 små indianer. Blir galen. Bara för att jag är galen idag så orkar jag inte skriva mer. Är såååååå trött också. Tuva var ju för bövelen vaken nästan hela natten och härja. Skulle kissa, dricka vatten, var för varm elller kall, kunde inte snyta sig eller så låg hon och sjöng. Till slut fick jag lägga mig i hennes 70 säng och hur bra sover man där

Over and out


Galen människa


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha men även om du är galen är du ju ambitiös! du hittar på något som ingen annan gjort ju!

you go girl! haha fjortisvarning på den ...

2009-05-05 @ 22:18:00
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0