Blläääää

Precis hemkommen från skolan. Känner mig helt slut. Är så jävla trött på dessa astråkiga böcker man ska läsa till uppsatser, litteraturseminarier med mera. Hade en igentagning på ett pedagogikseminarium. Kändes helt meningslöst. Vi var tre stycken där som satt coh såg lite halv dässna ut och svara på varandras frågor ahhh. Skönt att skiten är över.
 Men hela dagen har ju inte varit skit i allafall. JÄTTEroligt seminarium med gruppen i morse. Nu var jag ironisk. Skoj var det men inte jätte. därefter firade vi Linda i gruppen som fyllde år i måndags. Vi gick och käka på det blå (som madde brukar säga haha) God flottig pizza var precis vad jag behövde. Slurp haha.

Jaja ska gå och göra lite käk till kidsen och sen ska jag åka till träningen. Dansa av mig all frustration ahhhh.

Kom på en sak som jag BARA måste upplysa.
Gjorde ett test på facebook " Är du bara på att kyssas" Och kolla in svaret hehehe
Svar: Wow igen!!! Herrejävlar, du var tamejfan riktigt bra! Folk borde dras till dig som magneter, med dom kyssarna! Strawberry flavour, me like.

Det visste ni inte att jag var grym på hehehe




Over and Out


Kommentarer
Postat av: Mia

Fin du är gums =)

Kram

2009-05-27 @ 17:25:55
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: Kakan

haha nä det visste man ju inte och det räcker för mig :)

2009-05-27 @ 18:41:01
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0