1,2 och tre indianer.......................

Är trött (som vanligt). Stora gruskorn i ögonen och John Blund är nära hehe. Men än får jag inte sova, Har så mycket att göra inför fredagen och indiandansuppvisningen jag ska ha med 4 åringarna. Ahhh som sagt borde ha sjungit 10 små indianer i stället. Idag var det första gången som vi provade att dansa indiandansen. (De senaste två veckorna har gått åt till att göra armband, pinnar med mera). Hmm barnen såg inte så roade ut i början när jag satte på musiken men det släppte till slut hehe. Efteråt kände jag att man verkligen inte får ha för höga krav. Det är första gången som jag provar att dansa med så små barn och det var verkligen svårt. Troligtvis kommer vi bara att stå och hoppa lite och vifta med pinnen. men huvudsaken är ju att vi har roligt hehe. Om det värsta nu skulle hända att ingen av dem vill eller vågar dansa så har pedagogerna frågat om inte jag kan visa lite. Å jag som är sååååå blyg. Men självklart kan jag göra det.

Linus bror kom förbi på kvällen. Vi fikade och han visade oss hur man gör när man ska lägga ut en cache. Nu är vi på G och snart kommer den första. Hoppas den blir välbesökt.  Håll utkik alla cachingsugna......

Träffade även Sanna en stund i skolan idag. Vi arbetade med uppsatsen och vi hann med rätt så mycket. Vi sammanställde intervjuerna och gjorde klart analysen. Nu är det bara några få rader kvar på diskussionen så är det färdigt. Tjo hooo.

Men nu ska jag ut och såga till pinnarna. Natti och hej


Kommentarer
Postat av: Kakan

Lycka till! tänk om man ändå kunde komma haha, fast som jag sagt mycket bra initiativ! du höjer standarden inför nästa student haha.

2009-05-12 @ 20:14:15
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0