Trött, trött, skittrött...................

Idag blev det en rejäl sovmorgon. Gick upp 8 och det kan jag säga är mycket ovanligt, då barnen oftast går upp vid 6.30 (även helger). Efter frukosten skulle vi iväg men både Olle och Tuva satte sig på tvären och det blev ett himla liv. Blir galen ibland alltså. De testar oss till max just nu ahhhhh. Vi kom iallafall väg jättesent 11.00. Jag = arg. Tog en cache vid Händelö på väg in till stan. Tjo ho Nu har vi 83 stycken men det går segt. Vill komma över 100 snart ju. Åkte förbi Jannes Hårhälsa och frågade om de hade tid att klippa kidsen, och de hade de. Olle blev riktigt korthårig och Tuva fick lite uppklippt. Såååå söta. Godishandling på Maxi efteråt+ att jag köpte 4 stora wienerbröd med choklad som vi fika på innan jag åkte till träningen.
Träningen gick bra och idag träna vi i stora salen. Jobbigt för jag fick verkligen älga fram över golvet. mjölksyra i benen och jag var helt slut efter bara två danser (ovanligt). Har fått höra att scenen vi ska dansa på är rätt så stor så då är det ju bra att man övar på det där med älgandet haha Tränaren filmade också. Hoppas det såg någorlunda bra ut ahhhh. 20 dagar kvar till tävlingen nu (med idag) Börjar bli nervös. I morgon ska  vi dansa med kjol och höga skor. Hmm hur ska det gå.

När jag kom hem och vi skulle äta så var jag så trött att jag nästan somnade sittande. Kände mig jätteotrevlig när Linus hade fixat så fint men han får väl stå ut, för nu är det ju som sagt bara 3 veckor kvar till tävlingen. Sen blir det lugnt.

Men nu ska kidsen gå och sova och jag ska snart se Robinson. Olle leker lassotruck (vilken fantasi) och vill att jag ska trycka på olika knappar för att han ska göra olika saker. Får väl ta och trycka på sovknappen på min söta lilla lassotruck hehehe

Ha en trevlig lördagkväll allihopa  ............... Over and out


Kommentarer
Postat av: Heidi

Oj e dt bara 20 dagar kvar:O nu blev ja nästan lite nervös hehehe:P

2009-03-22 @ 12:57:37
Postat av: Karin

Det kommer fixa sig kompis! och om du fortfarande vill att jag ska följa med kanske jag kan bo på vandrarhem och ta mig dit med typ tåg.

2009-03-22 @ 14:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0