Slut i huvudet

Är helt slut i hela kroppen, mest huvudet. Det tar verkligen på krafterna att vara ute på praktik. det är så intesivt hela tiden plus att man har saker /uppgifter att skriva till skolan. Ahh
Nu är det så att jag har fått idé torka på pyssel saker som man kan göra med barnen. Någon som har tips??

Ja det var nog allt för mig idag, nä föresten min mamma överaskade mig när jag kom hem idag. Hon hade köpt ett par skor till mig (ovanligt) som jag sagt att jag velat ha. Visserligen inga märkes skor utan bara ett par enkla vita. Blev såååå glad. Tack mamma och puss.

Nu är det Over and out och God Natt

Kommentarer
Postat av: Trollet

pyssel med barnen hm... du skulle kunna göra såna där älgar ( du vet med handavtryck och ett fotavtryck), fingermålning ( gjorde det på en praktikplats ( hällde upp några pölar med flaskfärg på papper och sedan fick de måla något från en saga jag precis läst innan), jag har en pysselbok som du kan få låna på fredag om du vill!

2009-03-04 @ 22:39:29
URL: http://lejonkaka.blogg.se/
Postat av: Anneli

Gör en sparvarelse med barnen, det har jag gjort den här veckan. Hör av dig om du vill veta mer

kram

2009-03-05 @ 19:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0