Sååå trött...

Är bara så trött. Var med på öppningen på förskolan där jag har praktik. Var tvungen att gå upp 04.45 för att hinna göra ordning mig till 06.00. Inte klokt ju hahaha.... Sitter nu som en j...a zombie och väntar på att tv:n ska bli ledig så att jag kan se mitt kära "våra bästa år" (inspelat) Haha känner mig som värsta tönten men jag bara älskar den serien haha. Underbart. Men ialla fall så har det gått jättebra idag. Min andra dag med helhetsansvar är avklarad. Bara en kvar tjo ho...
Men nu tror jag betsämt att tv.n är ledig. Lite chips och läsk till så ska jag nog vakna till lite.

Over and out........................

Kommentarer
Postat av: Heidi

Våra bästa år e jhu ba föör bäääst!! =)=)hahah

2009-03-09 @ 20:29:49
Postat av: Kakan

att gå upp före fem-tiden, det var strongt gjort!!

2009-03-10 @ 18:06:25
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0