Hemmadag

Är hemma idag med Olle. Han har fortfarande lite feber, lilla skrutten. Mamma satt hos honom när jag åkte bort med Tuva till förskolan och nu har vi precis ätit frukost allihopa tillsammans. Försöker övertyga mor och far att de ska köpa en katt. Perfekt här ute på landet hehe åby.  De är ju så förtjusta i Garbo, barnens katt. Se bild nedan... Nä ska inte tvinga dem. Vill man inte så ska man inte köpa. Själv är jag supernöjd med vår lilla ögonsten. Hon är så knasig och härlig på alla sätt. Det bästa hon vet är att hoppa ner i pappersinsamlingen och hämta pappersbitar som hon sedan bär omkring med i munnen. Har försökt att fånga på bild men hon är nog blyg haha. I går lyckades jag i alla fall ta ett. Skåda knasen...........




Garbo på sin favorit plats.
Försöker väl klura ut vilken av alla pappersbitar hon ska ta den här gången



Ja, det blev denna papperslapp. Hehe

Nu ska jag storstäda tills Karin kommer ikväll. Ser ut som värsta rövarkulan här. Inte bra

OVER AND OUT......

Kommentarer
Postat av: Karin

Läjert utseende på bloggen du!! och tossrolig garbo! gäller att ha kameran i högsta hugg när de gör sakerna:) vi ses i kväll! ska fösöka att hosta innanför tröjan och inte utanför haha. din klassiker:)

2009-03-06 @ 13:02:54
Postat av: Gabriella

såååå söt kisse :D

2009-03-06 @ 16:00:58
URL: http://ellagi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0