Färdig KU arbete och 15 dagar kvar till tävlingen.......

Idag var jag uppe och jobbade med min KU rapport redan klockan 06.00 på morgonen. Med tårar i ögonen trodde jag att det skulle ta hela dagen plus kvällen för att bli färdig. Men allt flöt på när jag skrev och kors i taket så var jag färdig med allt vid två snåret på eftermiddagen. Det var nästan så att jag tappade hakan av förvåning för oftast när jag skriver en rapport så tar det typ fjortontusen timmar. Men men firade med lite våfflor tjo hooo.

Nu är det bara 15 dagar kvar till tävlingen. Det riktigt pirrar i magen. Gårdagens träning gick superbra. Känner mig så laddad. Visst finnns det fortfarande lite att räta till samt att vi verkligen måste börja träna med klackskorna. Nervös för det.  En i dansgruppen gjorde fina kollage på oss som ska dansa i tävlingen.  I mixto är respektive danspartner under oss

Mixto vi är bäst!!!!

Vi som dansar är Heidi, Melissa, Jag, Carlos, Bryan och Cliver


Och här är Femenino gruppen. Go Girls



Bolivia Kommittén Norrköping
Vi är bäst!!!


OVER AND OUT



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska bl så kul att se er! Fina bilder , inte långt kvar nu =D

2009-03-28 @ 15:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0