Sjukt barn och en liten egobild haha

I dag blev Tuva och Olle hemskickade från förskolan på morgonen. Tuva hade kräkts vid frukostbordet: Skit också...maginfluensa. Var i skolan en stund när vi diskuterade vårat KU arbete: Jag har min impuls klar men vet inte riktigt hur jag ska göra resten. Får tänka någon dag till. Tuva var i allafall riktigt dålig på kvällen och har sovit mestadels av tiden. Men nu ska jag gå och se lite " Våra bästa år" hehe. Jag tror jag har sett den serien i 5-6 års tid nu. Fan inte klokt ju. Lite skadad har man ju blivit av det också haha. För övrigt så är det min sista svullardag idag.  Måste verkligen sluta med allt skräp jag äter. Inte bra. I dag tryckte jag i mig 2 kexchoklad och en halv påse chips hehe som avslutning. Men nu är det slut. Ska börja göra 50 armhävningar och 100 situps varje dag och se om det kan ge något+ att jag har dansen och så springer jag. Fan snart sommar ju. Bikinin väntar. Måste få bort hängstjärten och få plattare mage haha.......................................................................................................................................................................................................................................................
OVER AND OUT


Ha ha trodde jag var söt

"En dröm som man inte kämpar för kan förfölja en resten av livet"
Något att tänka på kanske

Kommentarer
Postat av: Karin

Du är ju en härlig pingla! ( jag stöter inte på dig haha).

2009-03-16 @ 18:54:03
Postat av: Anette

En sötaste sötaste pudding såklart ;))

2009-03-16 @ 19:33:06
Postat av: Gabriella

du e ju jätte söt ju :)

2009-03-16 @ 20:20:04
URL: http://ellagi.blogg.se/
Postat av: Tonna

Mycket fin/söt bild!!

2009-03-16 @ 20:45:02
Postat av: Mia

Haha, vadå hängstjärt? Om jag vore du skulle jag inte oroa mig över sånt där. Om jag ens var i närheten av att ha samma kroppsform som du efter att ha fött två barn så skulle jag skatta mig lycklig ^^

Bär din kropp med stolthet kvinna!

2009-03-16 @ 23:33:18
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: Anette

Hmmm, byter gärna mot din "hängstjärt" vilken sekund som helst och att kunna äta det du gör varje dag ;)

Saknar dig!

Puss

2009-03-17 @ 17:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0