Äntligen caching igen

Familjen tog sig en liten geocaching tur igen. Det var ju ett tag sen sist så det var himla skoj. Det blev visserligen bara 4 stycken men det är bättre än inget. Barnen orkade inte gå så mycket. Den som var på Ramunderberget var skoj. Olle han tyckte det var så kul att gå alla trappor upp. Inte lika roligt för oss gamlinigar, nerför är desto roligare hahahaah. Fikade i Brobyskogen innan vi begav oss hemåt. Helt slut av att ha varit ute så mycket i friska luften.
På eftermiddagen åkte jag på dansen. Idag var det mest repetition och teknik träning. Det är ju viktigt att alla gör likadant med händer och huvud. Minsta lilla fel syns annars. Nu ska jag gå och duscha och ladda inför " Mia och Klara" och Beck filmen. Hmm hoppas vi har Cola hemma. Livsviktigt för jag bara ÄLSKAR cola. Nog för i dag.....

Over and out...................

Kommentarer
Postat av: kakan

värsta hurtbullarna ju, haha! mia och klara är inställt i kväll, kommer nästa söndag. sista delen då... vad ska man sedan titta på och fnissa åt, får väl köpa dvd:n om den kommer ut.

vi hörs snart hoppas jag!

2009-03-15 @ 19:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0