Söndag

Underbar dag. Låg i sängen till 10.30. Helt otroligt. Första helgen som man inte blir väckt  typ 5 ahhhhh. Tog det bara dö lugnt tills det var dags att hämta dem.
Jag gick och sola och Linus åkte hem med barnen. Sen gick jag till dansen och det gick bra idag.  Var asröd i ansiktet bara. Brände mig när jag solade hehe. Såg ut som en gris.
Nu sitter jag här och ska bara slappa resten av kvällen. Så skönt. Föresten så har jag laddat lite inför höst terminen. Köpte en ny almanacka i dag haha. Svårt att släppa taget om skolan.

Natti natti och Over and out

Kommentarer
Postat av: Mia

Meh, släpp skolan nu! Vi har ju sommarlooov =) Jag tänker inte skänka skolan en tanke förän i augusti.

Kramis

2009-06-07 @ 20:51:41
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: Kakan

så du kunde inte hålla dig haha...vad blev det för en ?

2009-06-07 @ 22:41:55
Postat av: Linda

Alla som tycker att Jenny ska uppdatera sin bogg ropar hej! HEJ! :)

2009-06-09 @ 16:50:06
URL: http://linda-tunstrom.blogg.se/
Postat av: Anneli

HEJ :)!!!! Säger jag som inte har en blogg

2009-06-10 @ 11:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0