Segt......

Söndagar suger för då vet man att det snart är dags för jobb igen. Just idag känner jag mig så trött. Ok att jag får skylla mig sjävl för jag satt uppe hur länge  som helst i går och såg på film. Först Feel the noise-reggaeton och sen Rocky 4. Jävligt bra filmer speciellt den första haha. Mycket rump och höftvickande haha. Men för att återgå till dagen. Just det trött var ordet. Hmm Vi skulle ut på lite caching och trött som jag var så slog jag in fel koordinater och vart tror ni vi hamna. Jo, precis vid en kohage. Kände med en gång att det var fel. Haha kossorna kom galopperande i full fart mot oss hehe sen stod de och bröle vid staketet. Mycket skoj.... På eftremiddagen var det dans. Det gick inte så bra. Kände mig inte laddad och så var jag som jag skrivit tidigare TRÖTT..... Nu har jag precis kommit hem från ett härligt bad hos mamma och ska ta en stor kopp Java till Beckfilmen som börjar snart. See u

Over and out


Kommentarer
Postat av: Madde

men du gjorde bra ifrån dig på träningen även om du va trött :)

2009-06-23 @ 00:17:04
URL: http://pinayiitam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0