Bränd

Har  bränt mina axlar, flagar på benen och så ser jag suddigt. Tycker synd om mig själv och har tröstätit idag. Få skylla mig själv. Smörjer mig inte fast jag är ute hela dagarna och dricker inte någonting (vatten) på dagarna. Därav min dåliga syn. Bläääää. I dag efter jobbet fick vi besök av Norma (barnens gudmor och min förra bästis) Kändes sådär. Vi har inte träffats på typ ett år sen det där hände och nu helt plötsligt. Hade först tänkte be henne fara åt helvete men jag är ju inte sån. Jag fick en andra chans när jag gjorde bort mig då förtjänar andra det också. Men ett år är lång tid. Vi hade i alla fall trevligt och fika lite. Får väl se om vi träffa någon mer gång eller om vi får vänta ett år till hahaha.
Nu har ungarna somnat. Nu ska jag gå ner och ta mig en kopp Java på altan. Kanske ta med en bra bok eller något. Hej hopp från mig.
En sak till. vill man nå eller söka mig på facebook kan man följa denna länk. facebook.com/caporalita

Over and out

Kommentarer
Postat av: Kakan

Precis likadan! Smörja in sig? Köpa solkräm?

" Nä..." dumdristigt menmen :)

Hoppas du slipper dina ryckningar i ögonen snart!

2009-06-25 @ 22:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0