090626

Michael Jackson är död. Snyft snyft jag släppte en tår. Nä vars tråkigt för han har varit min stora idol en gång i tiden och han har gjort en himla massa bra låtar. Ska ta mig en drink ikväll för att hedra hans minne hahaha.
Underbar dag på förskolan. Fick jobba lite längre vilket man bara tackar för. Pengar vill man ju alltid ha mer. Vi hade vattenspridaren på när det var som varmast men ungarna misskötte sig så jag fick stå och hålla i den hehe. Snacka om att de blev ner sprutade när jag sprang efter dem med spridaren i högsta hugg. Elaka fröken hehehe
Efter jobbet hämtade Linus och hans bror Marcus oss och vi åkte raka vägen hem och tryckte i oss daimglass med en stor kopp Java till. Underbart. Nu har vi precis grillat och jag gjorde en jättegod drink med hallon i ( For u Michael) Vet inte vad vi ska göra senare. Helst av allt vill jag bara gå och sova för jag är så tröttttttt. Ovanligt hehe.

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0