Så var denna karneval över....... snyft

Värk i höften, infektion i ögat men lycklig som en befjädrad german. Nyss hemkommen från karnevalen i valdemarsvik. Märks att man blivit äldre. Blir fortare trött och svettas mer än de andra små snärtorna. Orättvist hehe. Karnevalen gick bra. Tyckte jag i alla fall. Det var lite kvavt och jag svettades floder. Fick så mycket svett i ögonen att jag helt missade Anette, som åkte dit för att titta på mig. Hehe snacka om att jag var blind. Får skylla på åldern. Elakt i allafall. Jag lovade att dansen, mitt leende och min glädje skulle vara bara för henne och så missar jag ahhhhhh. Linus och barnen tittade på men dom missade jag nästan också fan. Jaja kanon karneval och alla dansade jättefint. Vi är grymma BKN. Love u all. Innan karnevalen började hade Olle och Tuva fått åka karusell och Linus berättade att de var överlyckliga. det är det enda Tuva pratar om. Att hon vill åka karusell. (Troligtvis ska vi till Liseberg senare den här sommaren) På hemväg stannade vi till på Mcdonalds och jag tryckte i mig en Mcfeast plusmeny så nu har vi ytterligare ett rosa glas hehe. Så fina. Men nu sitter jag här ensam med en stor kopp Java i handen. Linus är på konsert och ser Bob hund. Han fyller år i morgon så jag ska snart gå ner och fixa lite. Jaja det var allt för i dag. Fler bilder kommer senare.

Over and out


Glada BKN dansare. Giovanna i täten




Olle och Tuva åker karusell. Lyckliga




Mmm Mcdonalds och ett rosa glas till hehe


Jag bara älskar att dansa. Finns det något härligare. All glädje som rusar runt i ens kropp haha. Nä skärpning nu. God natt



Kommentarer
Postat av: kakan

kul dag!

och dansa är ju asbra...tyvärr ligger det nån slags skämsstämpel över det..är för jävligt!

Dansa bör man, annars dör man!

2009-07-04 @ 21:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0