Så trött

Idag har jag varit så oerhört trött. Nästan sjukligt alltså. Vi hade besök i går av Sussi och bullen och vi grilla och hade trevlig. By the way så drack jag sangria för första gången och det var riktigt gott. Tyvärr så blev det lite sent. Vi som är vana att typ gå och lägga oss vid 22.00 tyckte att 03.00 blev lite väl sent. Sista timmarna gör man ju ändå inget vettigt. Jag satt väl och halvsov och var väl inte vid medvetande. Stupa i säng och tänkte att jag måste hinna sova lite för ungarna går snart upp. Mycket riktigt. Ungarna vaknade tidigt ca 07.00. Men Linus var snäll och gick upp så jag fick sova lite mer aahhh. Bara för att jag sov så länge så missade vi chansen att bli först på en skatt. Fan också.....
Men som sagt vi var trötta idag så vi har tagit det lugnt. Hoppas vi är piggare i morgon för då ska det väl bli lite skapligare väder. Nu måste jag snart ha kaffe aaaaa.
Annat roligt som vi gjort senaste dagarna hmm. I söndags tog vi en tur till Katrineholm på en cachingtur. Vi hade koordinater till 16 stycken men lyckades bara ta 12. Dåligt men några var så svåra och det var dom som låg inne  i K-holm. Den mest pinsamma var den som ligger i en rondell med pilar. Den fick linus, hövdingen ta. Fan vad alla glodde. Tror väl att man är något psykfall som letar knark eller något haha. Jag hade aldrig gått ut och letat på denna. Tur att han e modig. Käkade på mcdonalds och det var så mycket folk så man trodde man hade kommit till värsta metropolen hehe. Hehe det är typ allt som hänt i helgen. NU ska jag i alla fall gå och dricka kaffe.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Kakan

gud va kul...önskade att jag varit där och smygfilmat scenen i rondellen hahahaha

2009-07-21 @ 20:16:50
Postat av: Mia

Åååh du skulle ha ringt så hade ja kunnat guidat er i stora metropolen Keywhole. Haha

2009-07-21 @ 21:04:31
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: Sandra Dee

Äkta Sangria är hur gott som helst. Men jag fick smaka på riktigt äcklig sangria när jag var på Gran Canaria i vintras. Uek!

2009-07-21 @ 22:38:31
URL: http://sandradstorm.blogg.se/
Postat av: moonzanna

hej !

Tänkte bara tipsa om att du och dina läsare kan vinna ett helt valfritt armband ifrån Sveriges största armbandsshop Bracy.se på min blogg.



Titta bara in och välj ditt pris och låt mig veta vilket du önskar vinna !

Lycka till !



Kram Sanna



P.s vill du dessutom bli samarbetsblogg med Bracy.se så skickar du mig ett mail på [email protected] så skickar jag mer info om samarbetet.

2009-07-22 @ 10:45:29
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Anonym

Sangria är supergott om dom kan göra iordning den ordentligt

2009-07-22 @ 13:17:03
URL: http://litencajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0