Linus 33 år!

I går fyllde Linus år. Jag och ungarna uppvaktade med kaffe, paket, svensk flagga och hela köret på sängen. Uppskattat. Snabbstäd innan gästerna kom. Det var inte så många eftersom det är semestertider och allt snyft. Linus mamma hade med sig en liten present till mig med hehe 5 små absolut vodka flaskor som jag önskat mig. De är ju så söta.
Lugn kväll, vilket var skönt då vi farit omkring så mycket. Smaskade i oss jordgubbar med mjölk och socker. Bara älskar det ahhhhhh.
Idag har jag inte mått så bra. Hade en febertopp mitt på dagen och då tyckte jag nog allt lite synd om mig själv. Ska ner och äta mer jordgubbar snart så mår jag förhoppnigsvis bättre i morgon.

Over and out



Mina fem små absolut vodka flaskor hehehe

'


Garbo sympativilar med mig. Min prinsessa

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilka av vodkasorterna är din favorit? Jag kan inte bestämma mig, men top 3 är iaf vanilj, päron och hallon. De kan man göra mycket gott av :)

Kramis

2009-07-06 @ 21:14:32
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tror på vodka för att dämpa febern, helt klart

2009-07-09 @ 13:18:12
URL: http://litencajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0