Så var det slut

Då var 2:a redovisnigsdagen över. Jag tyckte att det gick mycket bättre än i går. Kände mig mer avslappnad och mindre nervös. Visst kunde vi ha tänkt på att låta barnen titta lite när de kom in för det är ju så mycket nytt för dem att se. Hade inte en tanke på det , för jag var så inne i min roll som guide. Olle var där med sin förskola. Himla skoj. Kul att se reaktionen på barnen när de såg att det var Olles mamma utklädd till sjörövare haha. Va de babblade de små liven. Så söööta. Olle tyckte det var lite läskigt med krokodilerna så han fick hålla mig i handen Nawwhhh. Glassen var mycket populär och en liten kille frågade om han kunde få en till haha. Bra det....
Efter sista visningen var det dags att riva allt. Kändes faktiskt lite sorgligt. Visst, jag har inte tyckt att produktionen varit så rolig men det är ändå 3 veckors arbete som bara kastas. Snyft......
Men nu har jag precis hämtat skruttarna på förskolan. Olle har inte gjort annat än pratat om att de varit på mammas skola och tittat på krokodiler, ätit glass och fått nycklar. Han är jätteglad för pirathatten och nyckeln som de fick och har haft på sig det sen vi kom hem. Men nu ska vi fika. Vi ska äta guldpengar (chokladpengar) från kistan och efter det ska vi leka sjörövare i hans rum. Moahahaha Sjörövarjenny ska busa järnet då.......


Olle med sin hatt, svärd och nyckel


Tuva blev avundssjuk när jag tog kort på Olle och gjorde allt för uppmärksamhet.
Här ligger hon i en låda och sjunger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0