caching i solsken

Underbar dag med sol. Perfekt för en liten cachingtur med familjen. Vi tog bara 3 stycken, mer orkade inte barnen. De var lite griniga ett tag men då mutade jag dem med en varsin banan så blev det genast bättre.  Den som låg i Vrinnevibacken var rätt så skoj. Vägen uppför var jätteisig och Olle tjatade hela tiden om att han skulle åka på rumpan ner. Men icke.....Hmm fantastisk utsikt uppifrån men fick inte till någon bra bild. Det blev bara en.
Handlade lördagsgodis på Maxi. Började med självscanning och det var ju hur skoj som helst. Jag gick och blippa lite på allt haha.. Mcdonalds efter det. Muuummsss
En stor kopp Java satt fint när vi kom hem. Satt och bläddra i en ica tidning när jag hittade ett recept på en smoothie som jag tyckte såg mycket god ut. Ett perfekt mellanmål. Tror jag ska prova att göra i morgon. Måste bara handla lite spenat haha  Recept nedan.


Vy uppifrån Vrinnevibacken

Grön smoothie
1 apelsin
1 citron
1 äpple
250g. fryst tärnad mango
250g. fryst ananas
5 dl äppeljuice (färsk)
1 påse färsk spenat
Allt ska mixas i en blender

Kommentarer
Postat av: Karin

visst sörru... det är kul och blippa och se viktig ut:)

2009-02-28 @ 19:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0