Panik

Pengar är kul och bra att ha men allt jobbande nu har gjort att jag inte hunnit börja med utvecklingsarbetet. Börjar få smått panik. Måste verkligen få tummen ur nu och börja men jag har verkligen ingen motivation. Ska köra på stenhårt i morgon så blir det till att slappa en sista dag (har migrän nu)
Först "mammas pojkar" sen "paradise hotel"


Dagens fråga:
Vad önskar ni er i julklapp?



´Tjo flöjt säger jag nu.  Ska kurera mig med panodil




Längtar redan hehe



Jacob Blacks tatuering i New Moon

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag önskar mig en prenumeration av tidningen Topphälsa och en ny plattång. Ville även ha en ny morgonrock, men det hittade jag en fin på IKEA som jag köpte. Hoppas du får någonting fint du önskar dig :)

2009-12-03 @ 19:13:04
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0