Jag vann tjo hoo

Så här glad är jag i dag för att jag vann tävlingen som Karin hade på sin blogg wiiieeee. Nä skoja bara. Glad är jag förstås men det här bilden togs i morse innan vi skulle på luciafirande på förskolan. Kände mig lite crazy helt enkelt. Hmm har det blivit plugg i dag då? Ja det kan man säga. Nu skiter jag faktiskt i hur skiten blir. Jag tänker och analyyserar för mycket så till slut blir det inget vettigt i allafall. Men jag har stora planer på G. Kan inte säga nu men ska prata med en på skolan som håller på med utomhuspedagogik och se om det jag vill/ hoppas göra går att genomföra. Det är ett långsiktigt projekt som kommer att ta all min tid i framtiden om det går att genomföra. Hoppas hoppas. Men nog från mig i dag. Kaffedags och lite senare Cirkus Möller. Ok då lite idolfinal hinner jag med. Heja Erik.......


Kommentarer
Postat av: Karin

Hehe love the picture!

2009-12-13 @ 10:09:51
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0