Fika och skridskoköp

Sen som vanligt med inläggen men bättre sent än aldrig hehe. I går var jag och barnen och fikade med Anette på stan. Så himla kul att se henne eftersom det var ett tag sen. Men skrikiga och icke tålmodiga barn förstörde lite hehe. Barn är juuu sååå söta haha. Men det var trevligt i allafall. Måste ses oftare.........
Efter fikat köpte jag mina efterlängtade skridskor. För fem år sen glömde jag mina någonstans och snål som jag är har jag ej köpt nya förrens nu.

Tack och hej leverpastej


Kommentarer
Postat av: Anette

Jaaaaaaaaaaa det var superkul att träffas, jag tycker inte barnen e så farliga, Tuva är ju bara såååååååååååå skön ;) Vi får avsätta tid i våra almanackor för träff med varandra lite då och då, så det blir oftare ;)

Puss

2009-12-29 @ 16:56:44
Postat av: Kakan

åh skridskor!!!!!

helt underskattat

2009-12-30 @ 00:02:54
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0