Trött efter helgen

Så trött ,så trött efter denna intesiva helg hehe. Har lämnat barnen på förskolan och precis bryggt och hällt upp en kopp kaffe till mig själv. Vad vore dagen utan det svarta guldet. Jag mår lite bättre efter det förra inlägget. Inte för att det löst sig utan för att jag tror att det kommer lösa sig (hoppas). Ska till skolan vid 12.00 tiden. Gruppen ska träffas och diskutera Lägervistelsen på Mela som vi ska ansvara för. Inte så mycket som ska grejas men vi måste iallafalla skriva ett papper som ska ut till övriga studenter där det står tips på mat, utrustning, program för de tre dagarna med mera. Längtar dit. Ska bli kul.
Nu lite om helgen:

Fredag:
Karin, jag och Linus drog till IKEA. Skoj och mycket ågren (Karin, lampan du vet haha) Tog en Cache utanför IKEA och Karing fota. Såg ju fan nörd ut haha. Grillning på kvällen med Linus bror. Gott,.....

Lördag:
Barnen gick upp vid 05.00. Skoj, näää. Försökte få dem att vila mitt på dagen eftersom vi skulle ner på marknaden på kvällen men icke. Ja det var trötta på kvällen så det blev en kort tur in till stan. Bläää hade velat gå lite längre.....

Söndag:
Trötta och bråkiga barn som retade gallfeber på sin mamma. Tror jag var arg hela dagen. Roade mig med att dammsuga hela bilen. Vilken bedrift liksom. Mamma kom över på en fika. Alltid kul när hon kommer......

Det var allt från mig. See u

Over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0