Fyrverkerier ikväll

Idag har varit en helt underbar dag. Varmt och soligt för en gångs skull. Sålde 7 stycken böcker till en tjej som skulle läsa estin. Skönt med lite pengar trodde jag men icke, de gick åt till bläckpatroner och annat skit. Surt alltså. Att allt ska kosta så jävla mycket. Man är ju fattig student. När jag kom hem från skolan så hade mamma hämta barnen från dagis ( vad skulle jag göra utan henne) och så hade hon lagat lasagne åt oss. Så gulligt alltså. Hon vet hur hon ska få mig på ännu bättre humör. Men nu har jag inte tid längre att sitta här och dega. Måste ner och sätta på kaffe. Linus är och hämtar sin bror som ska sova över och vi ska fika när de kommer. Efter det ska vi ner och titta på fyrverkerier. Tjo hooo. Och i morgon ska jag och Karin till Ikea yeahh.


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0