Arg och förbannad

Sitter här och tycker lite synd om mig själv. Har träningsvärk i armarna efter livräddnignen vi hade på centralbadet. Haha otränad. Men faktiskt så var det svårare än vad jag trott, som tur var så hade jag ett medgörligt offer. När det blev lite tungt bad jag henne flyta mer hehe som att man gör det när det väl gäller.
Men det är inte på grund av träningsvärken som jag tycker synd om mig själv. egentligen får jag inte skriva här för Linus om det men jag gör i allafall.

För ett tag sen så köpte vi en bil. Se bild nedan. Ni som läser vet att Linus ville ha en stor bil för att kunna frakta matsalsbord som han utryckte det hehe. Man ska heller inte berätta vad saker och ting kostar men just nu är jag så jävla arg så jag bryr mig icke. Biljäveln köpte vi för 180000. När vi väl fick hem bilen så var vi inte nöjda med den så vi letade upp en snubbe (står som företagare i katalogen och kollade upp honom) och överlät på honom att sälja vidare. Med bankens hjälp skrevs kontrakt. Vad händer då sen. Gissa. Några pengar har vi inte fått och kommer troligtvis aldrig att få. Polisen säger att vi blivit blåsta men att de och åklagaren gör allt de kan för att beslagta bilen som redan hunnits säljas vidare
Personen som skulle sälja bilen åt oss sitter troligtvis i förvar men polisen får inte säga något. Just nu är jag så otroligt ledsen. Vi sålde nya motorcyklen för att kunna köpa en ny bil och när vi kände att bilen blev för stor så hade vi tänkt använda pengarna till att bygga en balkong över altanen. Men nu blir det inget med det. Jag förstår inte hur den här personen kunde göra så här mot oss. Vi har fått veta att personen inte gjort något liknande förut så han är ingen efterlyst förskingrare eller något. Ja ja nog om detta. Kommer nog ta ett tag att smälta detta. Vår enda chans är att biljäveln beslagtas. Hoppas, hoppas, hoppas HOPPPAAAAAASSSSSSS



Kommentarer
Postat av: Mia

Nämen usch vilken typ. Hoppas de får fatt på idioten! Jag håller tummarna för er gums. Kram

2009-08-29 @ 11:33:10
URL: http://littlepaloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0