Torsdag först, sen fredag. Ja det stämmer nog haha

Gud vad jag är dålig på att uppdatera bloggen. Känns som att man aldrig har tid. Bara massa plugg och läsa böcker med mera ahhh. Och nu när jag äntligen fick tid så fungerar det inte att lägga in kort på datorn. Är så arg så jag kokar. Ville ju så gärna visa Anneli kortet på den lilla blå flaskan hahahahahahaha (tog ett idag) och jag skojar inte hehe. Jaja.
Idag är det fredag tjo ho och i går var det torsdag. Tufft haha. Lång dag i går. Först träffades gruppen typ 5 minuter och skrev ihop en fråga till seminariet som var idag och därefter fick vi prova på Storyline. Sååå kul haha. Jag tänker inte berätta vad vi gjorde för jag orkar inte Men jag ska (när datan fungerar) visa en bild på "Isabelle" karaktären jag skapade. Jag kan verkligen inte rita haha så hon ser ut som Ozzy Osbourne. Hmm Ja det var ju kul. Lugn kväll med bokläsning innan det var natti natti

Nä men titta på fan nu fungerar datan igen. Tjoo äntligen laddas korten in. Då ska vi se.

Detta är bara för dig Anneli. Nu har jag pratat om den så länge. Hahaha så ser den ut. Mot vissna och torra blommor





Min storyline karaktär Isabelle. Visst är hon lik Ozzy hehe


Ja ja det var korten det. Idag är det fredag vilket är mycket skoj. Talang ikväll hehe. Hoppas det är lite naket som det var förra veckan haha. Lugn dag i skolan. Hade litteraturseminarium på boken Storylineboken. Helt meningslöst. Hade räckt om vi hade läst boken till storyline verkstaden och sen inget mer. Skönt att det är över i allafall. Sussana och jag satt en stund med B-paper och det gick jättebra. Ska göra intervjuerna på måndag och sen är det bara att sammanställa dem. Kanoners. Nu är det talang och nu drar jag.

Over and out............................................


Kommentarer
Postat av: Mia

Hehe och vilka secrets har den där lilla flaskan då? ;)

2009-04-24 @ 20:32:04
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: Anneli

Tack så mycket!!! Äntligen har jag fått se den berömda lilla blåa flaskan kram =)

2009-04-25 @ 11:04:59
Postat av: Karin

Skitlik ozzy!!!

2009-04-25 @ 19:23:50
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0