Söndag igen....

Så var det söndag igen. Tjo hoo vad skoj. Eller nää....Ungarna gick upp 05.30 såå jag var irriterad redan när jag vaknade
Efter frukosten och diverse småpyssel åkte vi och hälsade på Linus pappa och lite senare hans syster. Himla skoj för det var ett tag sen. Tuva och Olle gjorde sig till som vanligt hehe. Små sötisar är dom. Muah.
Tog tre cachar också. Bland annat Lets get 3Gged. Den har vi misslyckats med 2 gånger innan och så just i dag denna blåsiga söndag så hittade vi den nästan med en gång. Ledtråden var: Under sjutisjunde steget coh jag hängde fan som tarzan i det där himla tornet. Men nu säger jag bara äntligen. Känner lättnad för det är ett skitställe hehe. Sen tog vi en som låg i utanför styrstads kyrka och sist Tågstationen. Skönt. Äntligen händer det nått i statistiken. Träningen gick sådär. Var inte på humör och nu har vi dansuppvisning 1:a maj i Gusum. OHH vad roligt. Ska dansa mixdansen på två par i stället för tre och sen tinku. Kom Och titta alla som vill tjo hoo. Nä nu är det läsa bok dags................................................
OVER AND OUT

Mer bilder från tävlingen


Hela gänget minus Carlos



På Scen


Tjo hoo vad det går










Tränar på parkeringen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0