Pinsamt

NT kom till dansen i går. Tjo hooo. Nä så skoj var det inte. Tråkigare journalist har jag aldrig träffat. Hon frågade ingenting utan satt mest och stirra på mig. Jag röd i ansiktet frågade vad hon ville veta men som sagt hon verkade inte intresserad. Varför då göra sig möda att komma och titta. När tjejerna dansade för att fotografen skulle ta kort så satt hon och höll för öronen. Ha ha roig dam.  Dansen vi ska dansa heter Caporales och innan hade jag kollat upp fakta på internet. Typ 14000 träffar och alla beskrivningar olika. Naturligtvis valde jag det som inte stämde. Skit också. Hoppas ingen blir sur på mig i gruppen hehehehehe.
Men idag kom det i alla fall i tidningen. Jättestor bild på när de dansar. Trodde det skulle vara på nöjes sidan eller nått men det är i A delen. Stolt över gruppen. Texten var inte för jävlig hoppas jag hehe.

Annat som händer idag är att en kille från Piteå kommer och köper motorcykeln. Lite vemodigt. Vår käraste ägodel förutom huset. Ska gråta en skvätt.





Nä nu måste jag gå och packa. Vi åker nämligen i kväll till Eskilstuna för vårt genrep är klockan 9 i morgon. Kommer sakna familjen men ser verkligen fram emot tävlingen. Är sååååå taggad. Vet inte om jag kommer kunna skriva någonting men ska försöka. Men då blir det från mobilen.

Glad påsk önskar jag er alla.

OVER AND OUT

Kommentarer
Postat av: Mia

Stort lycka till med tävlingen. Jag ska skänka er en tanke under helgen.

Kram

2009-04-09 @ 09:56:19
URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Postat av: Gabriella

lycka till på tävlingen tjejen!

2009-04-09 @ 19:55:30
URL: http://ellagi.blogg.se/
Postat av: Anneli

Lycka till håller tummarna

Kram

2009-04-10 @ 17:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0