BIL jävel......

Säger bara en sak. BILJÄVEL.... Blir galen av att den är så oberäknelig aset. Idag efter att ha lämnat Tuva stratade den inte och jag fick kämpa ett bra tag med start och gas. Grr.... Olle satt i baksätet och började bli lite orolig
Olle: Mamma jag missar nog utflykten idag.
Jag: Nej då,vi hinner.... Jävla biljävel
Olle Mamma tror du vi hinner
Jag: INgen fara...

Och så höll vi på ett tag. Till slut så....

Vad händer sen då. Jo när jag lämnat av Olle och ska åka vidare.... Hmm startar inte. Men va fan. Starta och gasa. Pinsamt. Står illa och folk går förbi precis som om de sett en apa i en bur. Tar upp mobilen och låtsas se upptagen ut. Tänker ..... Vad fan glor ni på? har ni aldrig sett en blondin i ett skabb as....

Till slut far aset iväg med ett ilsket vrål. Hatar biljäveln och ska nu aktivt gå in för att hitta EN NY. NU ska du skrotas jävla as..

Jaja förutom bilhändelserna vad har hänt mer.. Hmm Jo fick ta min första insulin spruta på en av barnen på förskolan. Blodsocker hmm stick i fingret.. ok ser bra ut.... Vänta lite sen spruta fram, nål i, testtrycka, ta tag i magen, trycka räkna till tio. Var både spännande och nervöst men jäklar vad mallig jag kände mig efteråt höhö

Nu sitter jag trött och darrande av köld som en ispinne i soffan. Väntar på att ett askasst program Våra pinsamma kroppar ska börja. Ska göra te och äta lite snask men sen blir det sängen.


Tack och hej lever pastej.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0