Igeljävlar

Jag är så jävla trött på iglar. Utrota de jävlarna. Får spy fan när jag hör tjutandet från dessa två stackare som krälar på marken. Hur fan ska de överleva utan oss.Inget eget liv någon av dem. Den ena klarar inte av resor själv den andra tjuter för ja inte fan vet jag. Anette kom med ett bra råd förra veckan, att man skulle gå in i en blomsteraffär för att se om det finns medel att utrota de stackars jävlarna. Är ingen dum idé. Tack Anette....
Å andra sidan är det inte iglarnas fel utan mitt och zombies som slickar röv så hårt. Det är antingen så livet kommer att se ut i framtiden....


oj då. Här har vi visst en bild på en av dem. Undrar vem? Hmm Ser ut som en kärring. Har den inte pulla

Kommentarer
Postat av: Anette

Glad att jag kom med ett bra råd, verkar som om det är fler som behöver lite medel?

Det är så jäkla synd att han inte fattar vilken ärtapärta han fått tag på och tar tillvara på det ist för att vara en sån jävla skitfegis!! Håller stenhårt på dig hjärtat och blir du inte uppskattad SKIT I HAN!

Puss

2011-05-03 @ 22:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0