En riktig bitterfitta är jag.........

Tänkte börja detta inlägg med denna fina bild hehe. Taget i lördags när jag och Karin var på bio. Det börjar bli en tradition att vi alltid tar ett kort hehe. Hmm inte bra att hon ser rädd ut. Jag som är så snäll, ee nää.... Tycker om dig Karin.......



Nä fan på riktigt.... Jag är inte snäll utan en riktig bitterfitta. Får omedvetet människor att bli ledsna, säkerligen för att jag själv är så jävla ledsen. Mitt liv känns som en jävla dokusåpa med intriger coh skit hela tiden. Bara går och väntar på att någon jävel ska hoppa fram med en kamera i nyllet på mig. Och när fan kommer den lyckliga delen. Vissa dagar känns det kanon, som att man är på väg framåt,man är störst bäst och vackrast, är lycklig, skrattar och ler. De dagarna är underbara och jag vill inte gå och lägga mig av rädsla för att nästa dag ska bli skit. Men ta mig fan så kommer de. Dagar när tårarna vägrar sluta rinna. När det känns som om hjärtat ska sluta slå. Dagar när tankarna går på högvarv och det bara känns tomt och ensamt. Jag frågar mig om och om igen. Vad fan har jag gjort av mitt liv? Vad kunde jag gjort annorlunda? Varför händer allt mig? Hur ser framtiden ut? Vad kommer hända? Gråter just nu..... fan är det så här det ska vara. Är detta straffet för det hemska jag gjort. Ja men fan vad bra Gud.... panikångest (doktorns utlåtande) var alltså det straff du skulle ge mig. Men visst syndare ska få straff men jag tyckte fan att jag sonat det hemska och började se en ny början. Men nu fan sitter man här. Tycker synd om mig själv. Sårar människor och är mer osäker än någonsin. Det enda gången ta mig fan jag är säker är när jag arbetar. Fan så mycket glädje barnen och arbetskamraterna ger en. Vill vara glad hela tiden.

Varför kan jag inte få vara det?

Zombie!
Förlåt! Du är en av dem jag sårat genom mitt gnäll.. Men tror inte du förstår hur jobbigt det här är. Du lever i din bubbla och jag tror du är rädd för att den ska spricka.. Jag älskar dig!!! Varje dag med dig och utan dig är en prövning...... Du ska veta att jag drömmer och längtar till den dagen då jag faktiskt kan gå bredvid dig utan att du ska bli stel så fort någon ser oss... Den dagen, den dagen. längtar till den dagen när jag får säga till alla att du är min......

Idag är ingen bra dag. LIka bra att gå och lägga sig och hoppas att morgondagen blir bättre....

Kommentarer
Postat av: Eagle5Blanco

"Att vara stark är inte

Att aldrig falla

Att alltid veta

Att alltid kunna



Att vara stark är inte

Att alltid orka skratta

Att hoppa högst

eller vilja mest



Att vara stark är inte

Att lyfta tyngst

Att komma längst

eller att alltid lyckas



Att vara stark är

Att leva livet som det är

Att acceptera dess kraft

och ta del av den

Att falla till botten

Slå sig hårt

Och alltid komma igen



Att vara stark är

Att våga hoppas

när ens tro är som svagast



Att vara stark är

Att se ljus i mörkret

Och alltid kämpa

för att nå dit."



2011-04-11 @ 11:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0