Pyjamasparty 11/3

Gud vad kass jag är på att uppdatera. Får bli ändring på det. Mycket som händer i mitt liv just nu men å andra sidan vem fan vill läsa moahaha. Nåväl.

I fredags 11/3 var det Tuvas sista dag på förskolan. Pyjamasparty var planerad och det såg för roligt ut med alla barn som sprang omkring med pyjamas. Hmm.... Det blev disco och vem fick klättra upp på taket för att mörklägga kupolerna, jo lilla jag. Högt var det usch.....jaja..... de små livet dansade för glatta livet medan jag sprang runt som en papparazzi och fotograferade. Ok jag dansade lite också, var ju tvungen att skryta med lite moves haha, nä skoja... Sen blev det film, popcorn, vindruvor och saft. Mysigt såg det ut. Hoppas att det blev så mysigt som skruttan ville..... precis innan maten blev det kort samling där en pedagog berättade att Tuva skulle sluta. Det var första gången jag såg att Tuva blev ledsen..... Ledsen blev jag inombords. Men det blir bra på andra stället. Hon fick välja en sak ur hemliga korgen och hon valde ett hopprep. Jaha blir det till att hoppa nu då. Kul..... Efter partyt blev det snabbvisit på nya förskolan för att kolla läget lite snabbt. Tuva var jätteblyg men det var ju rätt förståeligt....... Min älskade lilla prinsessa........

På kvällen for vi hem till min syster Mirja. Käkade gott, snacka massa skit och sen sov vi över.... Himla trevligt och kusinerna kunde leka med varandra.... Det är ju inte så ofta man hinner ses men nu måste vi fan ta oss i kragen och göra det. Fy på mig..... Blev skapligt tidigt för vi var alla Trötta så in i bomben......

Over and out



Tuva dansar loss




Fundersam och sorgsen i samlingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0