Ljuvligt....

Ljuvligt gott med kaffe. Sitter här nu med största koppen och tittar ut över lilla Ättetorp. Jag älskar mitt lilla krypin som ser ut som ett rövarnäste utan gardiner. Får väl sätta upp lakan i fönstren så jag matchar alla andra här moahaha.. Nåväl oavsett om gardiner saknas så har ett lugn har lagt sig över mig och jag kunde inte vara lyckligare. Men ok det hade varit lite mysigare om min zombieloppa suttit bredvid.... Men honom får jag se i morgon.... Jävla väntan.... Saknar honom så. Men jag är otålig... Vill börja leva nu. Har varit fånge i tristess för länge nu.... Listan på saker jag vill göra är lång så nu är det dags att börja beta av den, både med barn, kompisar, nära och kära och zombie..

Nu är det dags att ta sig i kragen.... Anette, Karin och Sara    Saknar er......Förlåt om ni ej hört av mig på länge.... But now i´m back. Party party

Alex: Om du läser, vilket du gjort förut. Om du vill vara min vän så sluta fjomsa. Zombie är en del av mitt liv och där kommer han att stanna (hoppas jag). Jag hoppas du tar dig i kragen för din vänskap  vill jag inte förlora. Fan så mycket skoj vi gjort både med och utan barn..... Thinking of you..... Skärpning....

Nä nog nu. Dags att dra till jobbet. Svepa sista kaffet........


ÅÅå lycklig är jag

Älskar dig Zombieloppa..... Tror inte du förstår hur mycket..... Saknar ord...... men tack för att du släppte in mig i ditt liv...................




Over and out


Kommentarer
Postat av: Karin

Fick en liten längtan idag efter Ättetorp faktiskt... mest för utsikten;)nävars, dig så klart.

Kram

2011-03-17 @ 19:28:59
URL: http://lejonkaka.blogg.se/
Postat av: Anna-Clara

Vad härligt och höra att du mår bättre!

Jag är så glad för din skull...!! håller tummarna

för kärleken ;-) Kram

2011-03-17 @ 21:46:09
Postat av: Anette

Jag finns alltid här gumman, tvivla aldrig på det :)

Du hör av dig när du har lust och ork!

Saknar dig oxå!

Puss

2011-03-17 @ 21:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0